sobota, 13 kwietnia 2013

Magazyn C'est La Vie


      Jestem mocno uzależniona od prasy. Często kupując gazetę doczytuję dwa, trzy artykuły, a potem zostawiam na stosiku obok łóżka na wieczne doczytanie potem.
       Zdecydowanie inaczej sprawa wyglądała z nowym magazynem C'est La Vie. Sięgnęłam po niego nie do końca wiedząc czego mam się  spodziewać, ale przyciągnęła mnie lista gwiazd umieszczona na okładce. 
      Sądzę, że pierwszy numer nie odkrywa wszystkich kart i określiłabym go raczej jako lifestylowy z silnym zabarwieniem kulinarnym. W czasopiśmie zamieszczono wywiad z właścicielem Atelier Amaro, bohaterami artykułów są również Jamie Olivier i Paco Roncero. Poza nimi większość gwiazd czasopisma przyznaje, że z kuchnią ma niewiele wspólnego ale ciekawie opowiadają o innych swoich pasjach. Na wyróżnienie zasługuje według mnie wywiad z Sylwią Chutnik o tym co można zwiedzić w Warszawie i dlaczego czasem warto zejść z utartych, przewodnikowych szlaków. 
       Z pewnością słowem kluczowym magazynu jest smak: 
- dzieciństwa - wywiad z Danutą Stenką,
- sukcesu - Joanna Kulig
- przyjaźni  - Waldemar Dąbrowski
- grzechu - podróż do Tel Awiwu.
      A to zdecydowanie nie wszystko. Tematów, które porusza magazyn jest tak dużo, iż z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...